eng | ukr 
   
   
   
   
   
   
     
 
Головна
  Концерти
Оркестр
Історія оркестру
  Дискографія
  Фотогалерея
  Преса
  Партнери
  Гостьова книга
  Контакти
 
 
 
 
 

 

  Диригенти, солісти

ВІТОЛЬД ЛЮТОСЛАВСЬКИЙ До 100-річчя від дня народження
ВІТОЛЬДА ЛЮТОСЛАВСЬКОГО
(1913-1994)

ВІТОЛЬД ЛЮТОСЛАВСЬКИЙ

Вітольд Лютославський - знаменитий польський композитор і диригент. у 1959—1985 роках йому чотири рази присуджувалася премія ЮНЕСКО. Він викладав у музичних центрах різних країн, був членом журі багатьох музичних конкурсів і фестивалів, а також членом академій мистецтв і почесним доктором мистецтвознавства багатьох університетів. Ювілейна програма складена з творів Вітольда Лютославського різних періодів його творчості.

«Мала сюїта» для оркестру написана на початку 50-х років, це твір, який використовує польський фольклор. «Книга для оркестру» - твір авангардного періоду, створений під кінець 60-тих років. Лютославський втілює тут техніку «контрольованого алеаторизму», в який музиканти імпровізовано виконують свої партії, при цьому композитор не втрачає контролю над цілістю твору. Це унікально цікава гра з формою вираження через різні звукові ситуації.

Фортепіанний концерт написаний у 1988 році, присвячений Кристіану Цімерману, який і був його першим виконавцем. Композиція «Співи-квіти і співи-казки» для сопрано з оркестром, завершена у 1990 році, є підсумком творчості композитора.

В цих творах знаходимо все що було вагоме в великому минулому європейської музики – оригінально сформульовану мелодію, гармонію, рітмічну моторику та різнобарвність оркестрової інструментації «Музика Вітольда Лютославського захоплює елегантністю і рафінованістю. Великий польський композитор вписаний золотими буквами в історію світової музики», – розповів диригент Роман Ревакович.

Дофінансовано з коштів Міністра Культури і Національної Спадщини Польщі, у рамках програми «Лютославський 2013 -Промеса», реалізованої Iнститутом Музики і Танцю.




РОМАН РЕВАКОВИЧ
РОМАН РЕВАКОВИЧ

Закінчив Музичну Академію імені Ф. Шопена у Варшаві за спеціальністю «теорія музики», а згодом - диригентський факультет у класі педагога Б. Мадея. Також вивчав композицію у класі педагога М. Борковського. Тривалий час був пов'язаний із хоровим мистецтвом. Керував чоловічим хором “Журавлі”, з яким гастролював у США, Канаді, Західній Європі, в Україні. Займався староцерковною музикою - візантійськими хоралами, які виконував створений ним камерний хор «Ірмос».

З 90-тих років Р.Ревакович займається симфонічним диригуванням. Виступав із симфонічними і камерними оркестрами у Польщі (Sinfonia Varsovia, Оркестр Польського радіо, Польський оркестр Sinfonia Iuventus), України (Національний заслужений академічний симфонічний оркестр України, Національний ансамбль солістів «Київська Камерата», Симфонічний оркестр Львівської Філармонії), Білорусі (Державний оркестр Республіки Білорусь), Росії (Симфонічний оркестр Філармонії Ростові на Дону, Філармонії в Ярославі, Воронежі).

Романа Реваковича дуже цікавить сучасна музика. У 1995 році у Львові спільно з композиторами Львівської організації Національної спілки композиторів України заснував Фестиваль сучасної музики “Контрасти”, на якому реалізував перше виконання творів І. Щербакова, Ю. Ланюка та Е. Сєліцького, а також першу виконання в Україні творів В.Лютославського, К.Пендерецького, З.Краузе, А.Нікодемовіча, А.Пярта. Неоднарозово виступав на фестивалях сучасної музики в Польші та за кордоном. У 2008 році на київському фестивалі “Музичні прем'єри сезону” з Національним ансамблем солістів “Київська Камерата” виконав прем'єри творів молодих українських композиторів - Богдани Фроляк, Богдана Сегіна, Михайла Шведа та Олександра Шимко, які були написані за замовленям Польського інституту у Києві. Проект цей було повторено з доданням новонаписаних творів Світлани Азарової, Марії Олійник, Любави Сидоренко та Золтана Алмаші у концертному турне Польського оркестру Sinfonia Iuventus під диригуванням Романа Реваковича в Польщі і в Україні у 2009 році. Весною 2010 року з укрїнською піаністкою Олексадрою Зайцевою, і польським піаністом Яном Кшиштофом Броєю провів концерти присвячені музиці Шопена із симфонічними оркестрами Львова, Чернігова, Києва, Донецька та Дніпропетровська. А згодом у Білорусі, Росії. Восени 2011 диригував концертами з музикою Кароля Шимановського за участю Державного оркестру Республіки Білорусь і Державної хорової капели імені Ширми в Мінську, а також Національного заслуженого академічного симфонічного оркестру України і Національної академічної хорової капели України «Думка» у Києві.

Багато років Роман Ревакович активно пропагує українську музику у Польщі і польську в Україні. Тричі з великим успіхом реалізував «Дні української музики у Варшаві» в найбільш престижних концертних залах столиці Польщі.

Роман Ревакович - засновник і голова Фонду “Pro Musica Viva”, який займається промоцією і підтримкою різноманітних мистецьких ініціатив.

Беата Білінська
Беата Білінська

Беата Білінська – одна з найкращих польських піаністок родом з Кракова.

З вісімнадцяти років інтенсивно виступає з сольними концертами в Польщі і за кордоном. Також провадить численні майстер-класи в багатьох країнах світу і є членом журі конкурсів піаністів.
Закінчила Музичну академію імені Кароля Шимановського у Катовіцах по класу фортепіано у професора Анджея Ясінського та отримала диплом з відзнакою.
Вона лауреат І Міжнародного конкурсу молодих піаністів «Пам’яті Артура Рубінштейна» в Бидгощі (ІІ премія,1993 р.), а також фіналістка XCVI Міжнародного конкурсу піаністів імені Ферруччо Бузоні в Больцано (Італія, 1994 р.).
Беата Білінська виступала на багатьох престижних фестивалях і давала концерти в Австрії, Аргентині, Болгарії, Чехії, Данії, Франції, Ірландії, Фінляндії, Японії, Литві, Латвії, Німеччині, Норвегії, Росії, Словаччини, Швейцарії, Швеції, США та Італії.
У 2003 році відбувся дебютний концерт у Карнеґі-хол у головному залі імені Айзека Стерна в Нью-Йорку.
У грудні 2005 року разом з Національним симфонічним оркестром польського радіо (NOSPR) стала першою польською піаністкою, що виконала концерт для фортепіано з оркестром «Воскресіння» Кшиштофа Пендерецького в залі імені Ґжеґожа Фітельберґа в Катовіцах. Диригував сам композитор. У 2007 році це виконання було видане компанією DUX на диску, що отримав численні нагороди.

У творчому доробку Беати Білінської записи 9 компакт-дисків.



Ольга Пасічник
сопрано
Ольга Пасічник

Закінчила Рівненську дитячу музичну школу № 1, музично- педагогічний факультет Рівненського педінституту, Київську державну консерваторію імені П.І. Чайковського, виконавчу аспірантуру при Музичній академії імені Ф. Шопена у Варшаві. В 1992 році дебютувала на сцені Варшавської камерної опери, а в 1996 році - на сцені Театру на Єлисейських Полях (Theatre des Champs Elysees) у Парижі, в ролі Паміни (Моцарт, Чарівна флейта). З цього часу почалась її справжня міжнародна кар'єра.

В репертуарі співачки понад 40 оперних партій. З успіхом виступала на сценах найвідоміших оперних театрів світу, серед яких Theatre des Champs Elysees, Opera Garnier, Opera Bastille (Париж), Theatre Royal de la Monnaie (Брюссель), Teatro Real (Мадрид), Bayerische Staatsoper (Мюнхен), Theater an der Wien (Відень), Grand Theatre de Geneve (Женева), Фламандська опера (Бельгія), Національні опери в Гельсінкі і Варшаві.
Співала під управлінням таких диригентів як Франс Брюген, Жан- Клод Касадесус, Пол Мак Кріш, Рене Якобс, Рой Гудман, Хайнц Холігер, Філіп Херевеге, Жан-Клод Мальгуар, Марк Мінковський, Пітер Нойман, Казуші Оно, Кшиштоф Пендерецький, Тревор Піннок, Марчелло Віотті, Массімо Дзанетті.
Ольга Пасічник лауреат міжнародних конкурсів в Хертогенбош (Нідерланди), імені Королеви Єлизавети в Брюсселі (Бельгія), а також Мірьям Хелін в Гельсінкі (Фінляндія). Два рази була номінована Міжнародним журналом "Opernwelt" на Приз за кращу роль сезону (2005 і 2010 рр.), лауреат нагороди Мюнхенського оперного фестивалю (2006), Паспорту польського журналу «Політика» (1997), двічі лауреат фонографічного призу "Фридерик", нагороди "Орфей" ("Варшавська осінь", 1999), нагороджена польським Золотим хрестом "За заслуги" (2001).

В її творчому доробку понад 50 компакт-дисків та DVD, які записані для таких фонографічних фірм як Naxos, Opus 111, Harmonia Mundi, DHM (Sony Music).

 
Розробка сайту: LineCore