eng | ukr 
   
   
   
   
   
   
     
 
Головна
  Концерти
Оркестр
Історія оркестру
  Дискографія
  Фотогалерея
  Преса
  Партнери
  Гостьова книга
  Контакти
 
 
 
 
 

 

  Диригенти, солісти



МАКСИМ ДЕДІКОВ - віолончель
МАКСИМ ДЕДІКОВ

     Народився 13 лютого 1987 року в місті Одеса.
     Протягом 1994-2005років навчався в Одеській середній спеціальній музичній школі імені П.С.Столярского у класі доцента В.В.Балон-Римашевської, а з 2005 по 2010 рік в Одеській державній музичній Академії імені А.В.Нежданової, по класу віолончелі доцента В.В.Балон-Римашевської. Протягом 2008 -2013 років продовжив навчання у Вищій академії музики імені Королеви Софії в Мадриді (Іспанія), клас народної артистки СРСР М.М. Шаховської.
     Він - лауреат міжнародних конкурсів і серед них - Конкурс імені М.В.Лисенка, «Paper de musica" (Barcelona) ».
     Був учасником престижних фестивалів: Encuentro de Musica de Santander (Іспанія) і International music festival Verbier (Швейцарія).
     У 2010 році він у складі ансамблю «Вівальді» став переможцем міжнародних конкурсів камерної музики в Сантандері і Манресі (Іспанія), а також був удостоєний Диплома Королеви Софії.
     У 2011 році в рамках "Fundacion Hispano Britanica" мав за честь грати концерт перед принцем Чарльзом і королівськими сім'ями Англії та Іспанії.
     У 2012 році Максим Дедиков був нагороджений почесним дипломом королевою Іспанії, як кращий віолончеліст.
     Максим Дедиков грав з такими знаменитими музикантами як: Елісо Вірсаладзе, Ельдар Небольсин, Марк Бушков, Станіслав Пронін, Конрад Тао та іншими.
     Його педагогами були відомі музиканти: Гарі Хоффман, Франс Хельмерсон, Наталія Гутман, Давид Герінгас, Філіп Мюллер, М.Судзукі, Л. Пауер, Ф. Радош, Захар Брон.
     Музикант гастролює в Німеччині, Швейцарії, Іспанії, Франції.




ХОБАРТ ЕРЛ - диригент
ХОБАРТ  ЕРЛ

     Хобарт Ерл народився у Венесуелі в сім'ї американців. Випускник Великобританської школи Гордонстон і Лондонського Трініті-коледжу. В 1983 році закінчив Музичний факультет Прінстонського університету, де його педагогами були: з композиції, музичного аналізу та теорії - Мілтон Бабіт, Едвард Коун, Клаудіо Спіс, з диригування - Майкл Пратт.

      Після закінчення університету переїжджає до столиці Австрії, де навчається у Віденській Музичній Академії в класі професора Карла Остерейхера. Стажувався на Міжнародних диригентських майстер-курсах в Зальцбурзі та Голландії, а також у Отто Вернера-Мюллера в США. У 1987 році, як учасник Тенглвудського фестивалю в США, отримав можливість стажуватися в Леонарда Бернстайна і Сейджи Озава. У цьому ж році, цікавлячись сучасною музикою, створює камерний оркестр "American Music Ensemble Vienna". З оркестром Хобарт підготував понад 10 світових прем'єр, записаних Австрійським радіо у Відні, Нью-Йорку, Лос-Анджелесі, Вашингтоні та інших містах. Серія компакт-дисків, записаних фірмою "Албані рекордс" (США), отримала схвальні рецензії у провідних музичних виданнях.

     П'ятнадцять років Хобарт Ерл працює художнім керівником і головним диригентом Національного одеського філармонійного оркестру. Протягом цього періоду розвиток Одеського філармонійного оркестру був безпрецедентним. Це - єдиний виконавський художній колектив у нашій країні, що за часи її незалежності двічі підвищив свій статус: спочатку став державним (1993), а згодом - Національним (2002).

     Хобарт Ерл з одеським оркестром виступали у кращих концертних залах 15 країн світу (серед них Карнегі-Холл, Нью-Йорк; Кеннеді-Центр, Вашингтон; Мюзікферайн, Відень; Барбікен-Холл, Лондон; Академія ім.Ф.Ліста, Будапешт; Філармонія, Кьольн; Велика зала Московської консерваторії, Зала Генеральної асамблеї ООН, Національна аудиторія, Мадрид, та ін.). Також вони виступали у багатьох українських містах, та щорічно у Києві.

     Як гість-диригент у Європі маестро Хобарт Ерл співпрацював з Віденським камерним оркестром, Симфонічним оркестром Тонкюнстлер з Відня, Молодіжним симфонічним оркестром Австрії, Orchestra della Toscana з Флоренції (Італія), Noord Nederlands Orkest (Нідерланди), Державним академічним симфонічним оркестром Росії ім.Є.Свєтланова, Національним оркестром Грузії, а у Азії - Філармонійним оркестром Таїланду. Перелік оркестрів, якими маестро Ерл диригував у Сполучених Штатах, містить Delaware Philharmonic, Florida Philharmonic, Buffalo Philharmonic, North Carolina Symphony, San Diego Chamber Orchestra. У США Хобарт Ерл співпрацював з Miami International Piano Festival та студентським оркестром Прінстонського університету. У наступному концертному сезоні у планах маестро - виступи з Національним оркестром Тайваню та Молодіжним оркестром Азії.

     Компакт-диски маестро Хобарта Ерла та Національного одеського філармонійного оркестру з серії "Музика України" з творами Мирослава Скорика, Євгена Станковича та Миколи Колеси перебувають в каталозі фірми "ASV" (Великобританія) та визнані в усьому світі. Запис V симфонії Чайковського, зроблений Австрійським радіо у Віденському Мюзикферайні в березні 2001 року, отримав Гран-прі в номінації "Кращий класичний альбом" в Just Plain Folks 2002 Music Awards в Голівуді.

     Хобарт Ерл - перший та єдиний в країні іноземець, що отримав почесне звання "Заслужений артист України" (1994). Має нагороду "Прихильник України" Асоціації українців у США (1996).

     У 2003 році Російська асоціація космонавтів надала одній із зірок в сузір'ї Персея ім'я "Хобарт Ерл". Популярна в Одесі людина, Хобарт Ерл нагороджений Почесною відзнакою одеського міського голови "За заслуги перед містом" (2004).

     "Диригент Хобарт Ерл зумів викликати проникливе і щире виконання Другої симфонії Малера "Воскресіння"…Воно назавжди залишиться одним з найкращих виконань Малера в Перті".

Sunday Times, Перт, Західна Австралія

     "Одна з головних задач, які ставить перед диригентом 5 симфонія Шостаковича, як і симфонії Малера, полягає в пов'язані неоднорідного і в маніфестації контекстової надбудови. Ті, які тут роблять ставки тільки на "відповідність виконання", ризикують створити безперервну нудьгу. Це не стосується Хобарта Ерла. Те, яке потаємне дно він розкриває у цього, лише на перший погляд, позитивного твору, те, як він вибудовує тематичні лінії розвитку твору, відрізняє його як насправді значного диригента... ".

Stuttgarter Zeitung

     "Ерл і його оркестр майже досконало осягли мову віденського вальсу."

Die Presse (Відень)

     "Ерл тримає Одесу у відмінній формі... У своєму дебюті в Orchestra Hall у п'ятницю, одеський оркестр показав, що він може йти в ногу із кращими американськими оркестрами. Техніка диригування Ерла нагадує Карло Марія Джуліні - гнучка, елегантна, що властиво балету, але при цьому точна. (І пам'ять Ерла непогана: він диригував весь концерт напам'ять)

Chicago Tribune

     "Ерл і музиканти швидко настроїлися на одну хвилю. Особливо переконливою була його манера виявляти внутрішні голоси, щоб відкрити нові, більш прозорі звукові картини. Протягом всієї симфонії Ерл відокремлював частини твору так, щоб в пам'яті залишилося відчуття їх архітектури. Він також має надзвичайну здібність готувати слухачів до закінчення частини - музичний еквівалент виразу: "Увага! Воно настає!" - і перетворювати саме закінчення в красномовне ствердження".

Buffalo News, New York

     "Минулого уїк-енду Ерл продемонстрував, чому його так високо цінують у диригентських колах. Музика ніколи не набридне цьому диригентові. Америка страшенно потребує власних молодих диригентів, і інколи вони звідки-небудь з'являються на поверхні (звичайно з європейських оркестрів), щоби продемонструвати, що нове покоління диригентів існує".

Town Topics, Pinceton, NJ




 
Розробка сайту: LineCore