мапа сайту
пошук
 
Головна
  Концерти
Оркестр
Історія оркестру
  Дискографія
  Фотогалерея
  Преса
  Партнери
  Гостьова книга
  Контакти
 
 
 
 
 

 

  Диригенти, солiсти

XVII МІЖНАРОДНИЙ МУЗИЧНИЙ ФЕСТИВАЛЬ «МУЗИЧНІ ПРЕМ’ЄРИ СЕЗОНУ» Авторський концерт композитора Юрія Іщенка
Концерт №3 для скрипки з оркестром
Концерт №2 для фортепіано з оркестром
“Тополя” симфонічна поема за Тарасом Шевченко
“Хвалите Господа с небес” варіації та фуга на теми М.Березовського
“Не отверзи” оркестрова версія концерту М.Березовського

НАДІЯ ШПАЧЕНКО
НАДІЯ  ШПАЧЕНКО

Надія Шпаченко почала навчання в класах фортепіано, віолончелі і композиції у віці п'яти років, і до тринадцяти років вже отримала визнання як піаністка і композитор, виступивши із симфонічним оркестром Харківської філармонії і зайнявши друге місце у Всеукраїнському конкурсі юних композиторів.

З того часу вона неодноразово виступала із сольними та камерними концертами, а також як солістка з оркестрами у Північній Америці та Європі в таких залах, як Музей мистецтв Лос-Анджелеса, музей «Phillips Collection» у Вашингтоні, «Chateau de Modave» в Бельгії, «Concertgebouw» в Амстердамі і Карнегі-хол у Нью-Йорку. У недавніх сезонах Надія Шпаченко гастролювала в Мексиці з оркестром «Baja California» і виступала з оркестром Харківської філармонії та симфонічним оркестром Сан-Бернардіно в Каліфорнії.

Надія Шпаченко спеціалізується в інтерпретації нової музики, часто виступаючи з прем'єрами творів сучасних композиторів. Так, вона вперше виконала твори Ю.Іщенка: Концерт № 2 (на XVII Міжнародному фестивалі «КиївМузикФест») і Квартет № 2 (в Українському інституті Америки в Нью-Йорку), а також концерт «Діалоги» для фортепіано і камерного оркестру Е. Картера з ансамблем «Німбус» в Лос-Анджелесі.

Піаністка гастролює із серіями дискусійних концертів-лекцій про зв'язок сучасного живопису і музики, зокрема, із лекцією «Неортодоксальне використання фортепіано американськими композиторами ХХ століття» і лекцією, підготовленою спеціально до виставки картин А.Модільяні в музеї «Phillips Collection» у Вашингтоні.

Надія Шпаченко отримала звання доктора музичних мистецтв і магістра в університеті Південної Каліфорнії, який закінчила на „відмінно”. Серед її педагогів - Джон Перрі в Лос-Анджелесі, Віктор Розенбаум в Бостоні, Віктор Дерев’янко в Ізраїлі, Серафима Шварц в Україні. Надія здобула премії багатьох міжнародних конкурсів і виступала на міжнародних фестивалях: Музичної академії Заходу, Аспена, Манчестера, Орфорда, Сарасоти, Тель–Хая, міжнародних Музичних сесіях Голландії і Міжнародному фестивалі Салуццо в Італії. Її виступи транслювали радіо- і телевізійні станції в Каліфорнії, Массачусетсі, Нью-Йорку, а також в Україні, Великобританії, Італії.

Надія Шпаченко - професор фортепіано в Каліфорнійському державному університеті Помони. Вона також викладала в Коледжі Помони, виступала з концертами і читала лекції в Університеті Невади в Лас-Вегасі та Інституті мистецтв Каліфорнії. Влітку Надія Шпаченко працює на Міжнародному фестивалі Сарасоти у Флориді.

Ви можете дізнатися більше про Надію Шпаченко і послухати її виступ на радіо „WGBH” (Бостон) на веб-сайті : www.ullanta.com/nadia




НІНА СІВАЧЕНКО
НІНА СІВАЧЕНКО

Закінчила Київську середню спеціальну музичну школу імені М.В.Лисенка (клас професора В.В.Козіна), Київську державну консерваторію імені П.І.Чайковського і асистентуру-стажування (клас професора О.М.Горохова). Від свого педагога успадкувала високий професіоналізм, блискуче володіння вокальним тембром звучання інструмента.

Скрипалька веде активну концертну діяльність. Вона – дипломант Міжнародного конкурсу імені Й.Брамса (2001). Її ім’я постійно присутнє на концертних афішах Києва. Виступає з Національним симфонічним оркестром України, Симфонічним оркестром Національної радіокомпанії України, Державним естрадно – симфонічним оркестром України, Ансамблем класичної музики імені Б.Лятошинського та ін.

Ніна Сіваченко - співзасновник, постійний концертмейстер та солістка Київського камерного оркестру “ARCHI”, з яким неодноразово гастролювала у Німеччині, Польщі, Росії, Литві, Словаччині.

Важливою стороною творчої діяльності виконавиці є її участь у Міжнародних фестивалях сучасної музики “КиївМузикФест”, “Музичні прем’єри сезону”, “Форум молодих”, “Два дні, дві ночі".

Ніна Сіваченко гармонійно поєднує виконавську та викладацьку діяльність. Вона - доцент кафедри скрипки Національної музичної академії України імені П.І.Чайковського.




ПЕТРО ТОВСТУХА
ПЕТРО ТОВСТУХА

Народився в 1965 році. Закінчив композиторський факультет Київської державної консерваторії імені П.І.Чайковського у 1990 році (клас професора М.Скорика), у 1998 році - факультет симфонічного диригування Національної музичної академії України (клас професора А.Власенка).

В 1994-1997 роках брав участь у майстер-класах професорів Іллі Мусіна і Олександра Поліщука у Санкт-Петербурзі (Росія).

У 1991-1993 роках, як композитор, співпрацював із експериментальним театром-студією "Будьмо". З 1994 року по 1997 рік - художній керівник і диригент Чернігівського камерного оркестру. З 1998 року працює художнім керівником і диригентом камерного оркестру Рівненської обласної філармонії.

Протягом останніх років виступав на міжнародних фестивалях "КиївМузикФест", "Міжнародний форум молодих", "Контрасти" (Львів), "Музичні прем'єри сезону" (Київ), "Фестиваль духовної музики" (Ужгород), "Нове виконавство" (Рівне).

У 2000 році був ініціатором створення у Рівному симфонічного оркестру. У сезонах 2001-2004 з Рівненським симфонічним оркестром виконував симфонії і концерти Й.Гайдна, В.А.Моцарта, Ф.Шуберта, Ф.Мендельсона, Р.Шумана, Й.Брамса, П.Чайковського, цикли "Фортепіанні концерти Моцарта у виконанні Юрія Кота" та "Всі симфонії Бетховена у Рівному" (вперше в Україні виконані в історичній манері).

Він - автор проекту і мистецький директор Міжнародного музичного фестивалю "Нове виконавство" (Рівне, 2002-2003 рр.). Засновник і керівник однойменного ансамблю сучасної музики, з яким у жовтні 2003 року брав участь у Міжнародному фестивалі сучасної музики "Gaida" (Вільнюс, Литва) з камерною оперою "Числа та вітер" Алли Загайкевич за поезією і живописом М.Воробйова.

Диригував такими колективами, як Національний заслужений академічний симфонічний оркестр України, Національний ансамбль солістів "Київська камерата", ансамбль сучасної музики "Рикошет", Ensemble Contemporain de Montreal (Канада). Записав 9 компакт-дисків (традиційний спів, інструментальна гра, симфонічна музика). В 2003-му році вперше в Україні під орудою Петра Товстухи з ансамблем солістів м. Києва було записано на компакт-диск шедевр XX сторіччя - "Місячний П’єро" А.Шенберга.




ЮРІЙ ІЩЕНКО
ЮРІЙ ІЩЕНКО

Композитор, педагог, музикознавець. Кандидат мистецтвознавства (дисертація: “Темброва драматургія в симфоніях Б.Лятошинського”, 1977). Заслужений діяч мистецтв України (1991). Лауреат премій імені Б.Лятошинського (2000) та імені М.Лисенка (2005). Лауреат Всеукраїнського конкурсу композиторів „Духовні псалми” (2001). Член Національної спілки композиторів України.

Закінчив Київську державну консерваторію імені П.І.Чайковського (1960) та аспірантуру (1964) по класу композиції А.Штогаренка. Викладач кафедри композиції (1964), доцент (1981), професор (1992).

У його творчому доробку - численні твори найрізноманітніших жанрів і форм. Як композитор він є спадкоємцем шкіл двох видатних українських композиторів – Б.Лятошинського та А.Штогаренка. Для крупних інструментальних творів характерна масштабність композицій, схильність до філософсько-етичної проблематики, драматургія тематичних протистоянь. В камерно-вокальних та малих інструментальних циклах переважає психологічна деталізація образів, вишукана гармонічна мова, тонкі емоційні градації ліричної сфери. В оперній творчості близькою Ю.Іщенку. виявилась поетика А.Чехова. У творах 1970-1980-х років він. віддає належне новій фольклорній хвилі: використання інтонацій народного мелосу об’єктивізує і просвітлює музичний тематизм. В деяких композиціях він використовує спробу поєднання принципів тональності та модальності з розвиненими елементами 12-тонової техніки („тональна додекафонія”): Маленька партита (1994), Цикл з 24 прелюдій для фортепіано (1996). Широко репертуарними стали „Акварелі” для скрипки і фортепіано, Рапсодія для віолончелі і фортепіано, скрипкові та віолончельні сонати, струнні квартети, твори педагогічного репертуару, які виконуються в Україні і за її межами.

Як музикознавець Ю.Іщенко розробляв теоретичні проблеми композиторської техніки, методики тембрового аналізу. Ним створені спецкурси з інструментовки, історії оркестрових стилів, читання партитур із застосуванням тембрового аналізу.

 
Розробка сайту: LineCore